A Visual Merchandising, a vizuális megjelenésen túl, már az üzlet egészének, a kirakat, az üzlet előtti tér, és az üzlet belső kialakításán túl, boltmarketinggel is foglalkozik. Nem lehet egyiket a másik nélkül kezelni. Napjainkban mindenki brand-et, azaz márkát épít, és ez a logó és arculattervezés, a weboldal, a webáruház,  a közösségi média felületeinek aktív használata, és az üzletberendezés, illetve ezek kreatív összehangolása egy sikeres üzlet kulcsa. Ehhez nyújtunk segítséget a Belsőhely média csapatával közösen.

A Visual Merchandising

A Visual Merchandising ennek a munkának egy szelete. Több éves visual merchandising tapasztalattal, lakberendezőként vállalom boltjának felmérését, és boltberendezési tanácsadást nyújtok. A tanácsadás célja, hogy üzletének forgalma növekedjen, illetve, ha bizonytalan az üzletberendezés, árukihelyezés tekintetében, ehhez is ötleteket, inspirációkat adjak. A boltmarketing összetett, és sokrétű. A vevők ízlését, és vásárlókedvét néha apróságoknak tűnő dolgok befolyásolhatják, máskor nagy hibákat vét egy kereskedő, de ő maga nem veszi észre, mert napi szinten ebben él. A én feladatom, és célom, hogy az a vevő is vásároljon, aki csak nézelődni jött, illetve az is vásároljon Önnél, aki azt hitte, sosem fog.